Wycieczka do Warszawy

Z życia szkoły 2013/2014 » Wycieczka do Warszawy

4 czerwca 2014 r. uczniowie klasy II i III wyruszyli na wycieczkę do Warszawy. Pobyt w stolicy rozpoczęliśmy od podziwiania panoramy stolicy z tarasu widokowego Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Następnym punktem wycieczki było zwiedzanie i eksperymentowanie w Centrum Nauki Kopernik. Trzygodzinny pobyt w „Koperniku” wszystkim upłynął pod znakiem badań zjawisk fizycznych oraz wspaniałej zabawy. Następnie udaliśmy się na zasłużony obiad, który zjedliśmy z wielkim apetytem. Miłym punktem programu wycieczki był spacer po Warszawie. Zwiedzaliśmy Plac Zamkowy, Mury Obronne, Barbakan i Rynek Starego Miasta. Widzieliśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy, Pomnik Małego Powstańca oraz pomnik Warszawskiej Syrenki. Z dużym zainteresowaniem oglądaliśmy eksponaty w Muzeum Techniki, które przeniosły nas do czasów dalekiej przeszłości śladami tajemnicy wynalazków i zapomnianych zawodów. Pobyt w Warszawie zakończyliśmy spacerkiem po uroczym parku Łazienki Królewskie. Do domu wróciliśmy zadowoleni, pełni miłych wrażeń i wspomnień. Opiekę nad uczniami w czasie wycieczki sprawowali: Katarzyna Adamiec, Ewa Krygowska, Ewa Łolik i Waldemar Stańkowski.